Przed weekendem w Karkonoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego odbyły się kolejne szkolenia realizowane w ramach projektu „Żyj, Mieszkaj, Pracuj w Jeleniej Górze" – tym razem poruszono temat trendów w marketingu internetowym i relacji z trudnymi klientami.
Jak podkreśla Hubert Papaj – Prezes KARR S.A. dostępność i tematyka oferowanych szkoleń jest na tyle uniwersalna, że można ją wykorzystać w każdym biznesie.
„Na co dzień zajmujemy się rozwijaniem i promocją własnej marki, co więcej pracujemy z ludźmi i dla ludzi, dlatego relacja z klientami, sposoby komunikacji i radzenia sobie w trudnych, niespodziewanych sytuacjach wymaga od nas zarówno wiedzy, jak i profesjonalnego podejścia, a takiego można nauczyć się w ramach szkoleń z projektu „Żyj, Mieszkaj, Pracuj w Jeleniej Górze" realizowanych w KARR – mówi manager Karkonoskiej Agencji.
Bloki tematyczne oferowanych warsztatów dot. m.in.:
- sztucznej inteligencji w biznesie;
- optymalizacji sprzedaży internetowej;
- wykorzystania narzędzi marketingu internetowego;
- energooszczędności, jako czynnika obniżającego koszty własnego biznesu;
- obsługi klienta trudnego;
- pozyskiwania środków finansowych na inwestycje, pozwalające zmniejszyć koszty prowadzenia
własnej działalności.
Szkolenia prowadzili:
- dr Hab. Izabela Michalska – Dudek, prof. UEW
- dr hab. Agnieszka Sokołowska – Durkalec, prof. UEW
- dr hab. Grzegorz Jokiel, prof. UEW;
- dr Maja Jokiel.
Więcej o darmowych szkoleniach na www.karr.pl
Projekt „Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!" jest dofinansowany ze środków Mechanizmu
Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Rozwój Lokalny".
OGLĄDAJ NAS NA TELEFONIE I TABLECIE - ZOBACZ JAK PROSTE JEST DODAWANIE I PRZEGLĄDANIE OGŁOSZEŃ na portalik24.pl
Copyrights. All rights reserved portalik24.pl