Urząd Miejski i jego wydziały otwarte są na potrzeby interesantów, niemniej nadal obowiązują reguły stanu epidemii, stąd w możliwie szerokim zakresie wykorzystywane są opcje relacji elektronicznych oraz telefonicznych.
Faktem jest, że bywa konieczność przekazania oryginału dokumentów, bądź fizycznej obecności i wtedy niezbędne jest wcześniejsze umówienie się telefoniczne.
Ta metoda ma dwie zalety – oszczędza czas interesanta, bo jego sprawy załatwiane są w kilka minut, a po drugie – zapobiega tworzeniu się kolejek, więc niweluje maksymalnie zagrożenie infekcji oczekujących wspólnie. Mankamentem bywa spóźnienie się któregokolwiek z gości Urzędu, bo wówczas jego wizytę najczęściej trzeba przełożyć na inny dzień.
W tej sytuacji zawieszone są – co oczywiste – elektroniczne systemy kolejowe w Centrum Obsługi Klienta, Wydziale Komunikacji i w USC, mamy nadzieję, że wszelkie niedogodności związane z obsługą interesantów w obecnej formule ustaną możliwie szybko.
OGLĄDAJ NAS NA TELEFONIE I TABLECIE - ZOBACZ JAK PROSTE JEST DODAWANIE I PRZEGLĄDANIE OGŁOSZEŃ na portalik24.pl
Copyrights. All rights reserved portalik24.pl