Z ostrożnością następować będzie otwieranie kolejnych sfer pracy instytucji samorządowych. Nastąpię spore ułatwienia w kontaktach z urzędnikami w tych miejscach, w których jest to wymagane, niemniej przy ograniczeniach sanitarnych.
– Tym bardziej – informują pracownicy UM z wydziałów mających takie właśnie kontakt – że praktyka minionych tygodni dowiodła, iż cyfrowe formy kontaktu (np. przez platformę e_PUAP) jest dla klientów UM wygodne i pozwala szybciej załatwić wiele spraw.
Podobnie jak umawianie przez telefon na konkretną godzinę przez pracowników m.in. Wydziału Komunikacji w konsekwencji wyeliminowało kolejki oczekujących. Pierwotnie miało to na celu zapobieżenie gromadzeniu się ludzi i ograniczenie tym samym niebezpieczeństwa infekcji, w konsekwencji okazało się, że znakomicie służy to także „upłynnieniu' recepcji osób zainteresowanych rejestracją, prawem jazdy, czy tp.
OGLĄDAJ NAS NA TELEFONIE I TABLECIE - ZOBACZ JAK PROSTE JEST DODAWANIE I PRZEGLĄDANIE OGŁOSZEŃ na portalik24.pl
Copyrights. All rights reserved portalik24.pl