W związku z zamiarem przystąpienia Miasta Jelenia Góra do Programu „Usuwanie wyrobów zawierających azbest” – etap VI, realizowanego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu informujemy o możliwości pozyskania do 100% dotacji na zadania związane z usuwaniem azbestu, obejmujące koszt demontażu, zbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów zawierających azbest (przedsiębiorcy
i osoby prawne mogą uzyskać dofinansowanie w wysokości 680 zł do 1 tony odpadów).
Zwracamy się z prośbą do właścicieli, użytkowników wieczystych, zarządców nieruchomości, w których wykorzystywany jest azbest, o przedłożenie do Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Referatu Gospodarki Odpadami Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Okrzei 10 (II piętro, pok. 206e), pisemnej deklaracji przystąpienia do programu wraz z załącznikami w terminie do 31 stycznia 2017 r.
Należy złożyć następujące dokumenty:
Jeżeli wyroby zawierające azbest (np. dach) trzeba będzie najpierw zdemontować to dodatkowo należy złożyć:
Przedsiębiorcy (w tym przedsiębiorcy sektora produkcji rolnej) muszą złożyć dodatkowo wszystkie zaświadczenia o pomocy de minimis, jakie przedsiębiorca otrzymał w roku, w którym ubiega się o pomoc oraz w ciągu dwóch poprzedzających go lat, albo oświadczenie o wielkości pomocy de minimis otrzymanej w tym okresie, albo oświadczenie o nieotrzymaniu takiej pomocy oraz formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis. ( druk5, druk6 i druk7)
Informacji udziela Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Referat Gospodarki Odpadami w Urzędzie Miasta Jelenia Góra – tel. 075 75 46 302.
OGLĄDAJ NAS NA TELEFONIE I TABLECIE - ZOBACZ JAK PROSTE JEST DODAWANIE I PRZEGLĄDANIE OGŁOSZEŃ na portalik24.pl
Copyrights. All rights reserved portalik24.pl