Przygotowania do pierwszego przyjazdu „pendolino" obejmują nie tylko sprawy stricte komunikacyjne, w tym synchronizację przewozów MZK z czasem dojazdów i odjazdów pociągu, ale też działania promocyjne. – Chcemy – powiedział Marcin Zawiła, Prezydent Jeleniej Góry – by ten pociąg przyniósł wymierne korzyści Miastu (a w tym przypadku – przedsiębiorcom zajmującym się obsługą ruchu turystycznego), i Powiatowi.
Dlatego w porozumieniu z gminami Powiatu będziemy starali się wykorzystać te przejazdy promocyjnie, przez wyświetlanie w pociągu krótkich filmów o atrakcjach Jeleniej Góry, wykładanie wydawnictw dla pasażerów, którzy jednak mają ok. 5,5 godziny, by mogli zerknąć w informacje o mieście i regionie. Dodatkową sprawą jest organizacja dziennikarskiego study tour. Grupka przedstawicieli mediów stołecznych i ogólnopolskich będzie przyjmowana przez trzy dni w Kotlinie, dokona objazdu najciekawszych miejsc i mamy nadzieję, że echo tej wizyty znajdzie odzwierciedlenie w ich publikacjach. Przed najbliższym sezonem turystycznym to jest bardzo ważne.
OGLĄDAJ NAS NA TELEFONIE I TABLECIE - ZOBACZ JAK PROSTE JEST DODAWANIE I PRZEGLĄDANIE OGŁOSZEŃ na portalik24.pl
Copyrights. All rights reserved portalik24.pl