Śmiertelne potrącenie dwóch osób na przejściu

Z powodu brawury i zbyt szybkiej, nieprzemyślanej jazdy 47 - letnia kobieta i 57 - letni mężczyzna stracili życie. W sobotę 27.10.2018 na przejściu dla pieszych, na skrzyżowaniu przy stacji Shell na Zabobrzu na Alei Jana Pawła II około godz. 23.00 doszło do śmiertelnego potrącenia dwóch osób.


IMG 20181027 233625 resized 20181028 124053078


Jadący samochodem ( młody mężczyzna około 25 lat ) marki Seat nie zachował należytej prędkości i z dużym impetem wjechał w przechodzące prawidłowo przez przejście dla pieszych dwie osoby. Ciało jednej z nich zostało dosłownie rozczłonkowane. Samochód zatrzymał się dopiero około 50 metrów od miejsca zdarzenia. Jeden z jego boków był cały we krwi.

25 - letni sprawca zdarzenia, kierowca golfa i jego pasażer zostali zatrzymani.

Na miejscu wypadku jest prokurator, policja, 3 zastępy straży pożarnej i pogotowie. Trwają czynności dochodzeniowe. Droga w kierunku Wrocławia na tym odcinku jest zablokowana i prawdopodobnie będzie zamknięta aż do rana.






 

 
 


Komentarze

 
0 #55 Aidan 2019-09-23 17:14
Hi! I simply would like to give you a huge thumbs up for your great information you have got
here on this post. I am coming back to your blog for more soon.

my web site; cheap viagra: http://zidmc.x10.bz/hatfortress/index.php?PHPSESSID=37rjijl6iio8mfraritq0cfvv4u=709005
 
 
0 #54 Lashunda 2019-09-23 05:38
If some one needs to be updated with hottest technologies after that he
must be go to see this web site and be up to date everyday.


Also visit my web page ... generic cialis: http://mail.tukesoft.com/test.php?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fbabecolate.com%2F%3Ebuy+cialis+online%3C%2Fa%3E
 
 
0 #53 Barbra 2019-09-17 16:15
It's remarkable to pay a visit this web site and reading the views of all mates
regarding this piece of writing, while I am also eager of getting familiarity.


Check out my web-site; viagra without prescription: http://pa-chinese.com/home.php?mod=space&uid=7586&do=profile&from=space
 
 
0 #52 Iola 2019-09-17 10:48
I'm gone to convey my little brother, that he should also pay a quick visit this web site on regular basis to take updated from most recent
information.

my web site: cialis tablets australia: http://bigm-web.com/liste-proprio.php?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttp%3A%2F%2Fbabecolate.com%2F%3Ebuy+cialis+online%3C%2Fa%3E
 
 
0 #51 Tanesha 2019-09-14 13:34
I think everything published was actually very logical.
However, what about this? what if you wrote a catchier title?
I am not saying your content is not good., however what if you added a post title that grabbed a person's attention?
I mean Śmiertelne potrącenie dwóch osób na przejściu - [cenzura]24.pl
is kinda boring. You could peek at Yahoo's front page and watch how they create news titles
to get people to open the links. You might try adding a video or a pic or two to
grab people excited about everything've written. In my opinion,
it could bring your posts a little bit more interesting.


Also visit my site; generic viagra
without subscription: http://bookmarkbirth.com/story4331293/viagra
 
 
0 #50 Marion 2019-09-07 01:06
Nice blog here! Additionally your website rather a lot up fast!

What web host are you the use of? Can I am getting your associate
link to your host? I want my site loaded up as fast as yours lol

Here is my blog - generic
viagra without subscription: http://turnhofer.com/fb_apps/andelska_kava/?a%5B%5D=%3Ca+href%3Dhttps%3A%2F%2Fwithoutadoctorsprescriptions.com%2Forder-reglan-online-en.html%3Eonline+reglan%3C%2Fa%3E
 
 
0 #49 Magaret 2019-09-05 07:45
Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I've really enjoyed browsing your blog posts.
In any case I will be subscribing to your rss feed and I hope you write again soon!

Also visit my web blog ... buy generic viagra: https://placesannonces.com/user/profile/720924
 
 
0 #48 Dave 2019-09-04 10:49
I read this piece of writing fully concerning the
resemblance of latest and previous technologies, it's awesome article.



Here is my web page ... generic viagra: http://54.212.40.231/index.php/User:CarltonMcMillan
 
 
0 #47 Lestriema 2019-08-26 15:17
Propecia Bon Prix Pharmacie Achat Propecia Minoxidil Nisim Zithromax Wound Infection cialis India Propecia Finasteride
 
 
0 #46 Lynn 2019-08-24 20:57
Fantastic beat ! I would like to apprentice while you amend your site,
how can i subscribe for a blog site? The account aided me a acceptable deal.

I had been tiny bit acquainted of this your broadcast offered bright clear concept

my website :: buy generic viagra: http://italentos.com.br/wiki/index.php?title=Usu%C3%A1rio:EdwardVeal8810
 
 
0 #45 Alycia 2019-03-15 11:04
Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere?
A theme like yours with a few simple tweeks would really make my blog
shine. Please let me know where you got your design. Thanks

Feel free to visit my website - international pharmacy: http://canadianpharmacyonli.com/
 
 
0 #44 Lestriema 2019-02-17 08:39
Kamagra How To Take Kamagra Oral Jelly Ajanta Sildenafil Purchase Online viagra Cialis Sample Get Legally Amoxicilina Website Overnight Shipping Amex Store Vigra For Sale
 
 
0 #43 T5 2018-11-27 07:03
Mam nadzieję że już ich ruchają w dupę w areszcie.
 
 
+1 #42 kierowca 2018-11-01 04:44
Są nagrania monitoringu, są bezpośredni świadkowie zdarzenia - o czym tu dyskutować? Na dołek na 24h, papiery do Sądu a rozprawa w Sądzie powinna trwać 15 minut! Wyrok i do paki odprowadzić! - Ale nie tu jest Polska...
 
 
-1 #41 zdzisiekDC 2018-10-29 21:12
Cytuję ...:
Znaleźli się obrońcy,przekroczył prędkość świadomie wiec powinien się liczyć z konsekwencji które mogą zaistnieć a skoro ktoś stamtąd jeszcze uciekł to najprawdopodobniej był również osoba która się ściga a jeśli nie to ucieczka z miejsca zdarzenia i brak pomocy poszkodowanym(niestety nie żyją) w świetle prawa jest przestępstwem(wkoncu uczą nas o tym na p.j.)a prawda jest ze na grupie jeleniogórskiej są wpisy które świadczą o tym ze lubią się ścigać,Nawet jeśli to żadna osoba z nich to jednak takie posty i takie opisy sprawiają ze całe skupienie spada na nich i to jest logiczne,zaczynasz od najprostszej opcji i szukasz dalej,moza tutaj tez mocno odczuć ze znajdują się obrońcy tej ze grupy podejrzewam ze prowadzący tym wszystkim piszą tutaj komentarze żeby się wybielić i wybronić od wszystkiego,no i racja każdy tak zrobiłby,nikt się do niczego nie przyzna,ale nie zmienia to faktu ze większość tutaj zachowuje się jak typowe polskie cebulowe nasienie,ludzie doszło do tragedi,zginęli rodzice czyjegoś dziecka,nie nam oceniać czy to był ich wina ze weszli nie uważając na jezdnie czy wina kierowcy ale proszę was,ciało poćwiartowane napewno nie było przy prędkości przepisowej,czekamy na wyrok i dalszy rozwój sytuacji


"zgineli rodizce czyjegos dziecka". Podsumowuje ten wpis znakomicie.
Tragedia sie stala, sprawca wypadku poniesie kare.
A tak pozatym to moze od razu zebrac i rozstrzelac wszystkich czlonkow DC bo robia cos innego niz chlanie na kanapie przed telewizorem.
A nastepnym razem jak wypadek spowoduje ktos z nalepka Caritas Polska, rozstrzelac wszystkich czlonkow tej organizacji tez.
Debilem byl kierowca, ktory zabil.
A komentujacy wzieli sobie to na ambicje i w oczernianiu DC staraja sie udowodnic, ze sa jeszcze wiekszymi debilami niz on.
 
 
-1 #40 grobek 2018-10-29 13:45
Cytuję Widz1:
Ty Widz gnoju a Ty sie ścigałeś z nimi? Czy telewizji za duzo ogladasz?

Zamknij mordę, wąski!
 
 
+1 #39 I. 2018-10-28 21:10
No tak, kazda inicjatywa zeby obudzic to obumarła miasto jest zła...to nic że chłopaki zbieraja karme dla schronisk, ze wyciagaja młode osoby z domu, które zamiast siedziec i chlac w barach czy przed telewizorem wolą inwestowac kase w swoje auta żeby sie spotykac, poznac nowe osoby i zajmowac sie swoim hobby. Kierowca seata nie był zzeszony w klubie - pozostali nie wiem, lecz zawsze znajdzie sie jakas "czarna owca".
 
 
+6 #38 Michal 2018-10-28 18:57
Cytuję AZ95:
NIE SĄDŹCIE ABYŚCIE SAMI NIE BYLI SĄDZENI! ...
masz na tyle pewności siebie, aby kogoś oczerniać i nadawać mu etykietę MORDERCY?! Skąd możesz wiedzieć czy np.: Tobie nie przydarzy się kiedyś podobna sytuacja? Nawet o 10km/h więcej 20, lub 30 może zabić ... potrącisz kogoś kto przykładowo będzie miał problemy z sercem, dostanie zawału i również może ponieść śmierć na miejscu... Sytuacji, spekulacji może być setki jak nie tysiące. (po za tym nawet oczernianie, szykanowanie, a nawet i gorzenie kogoś może być karane...) Morderca to osoba, która planuje, a potem skutecznie wdraża swoje zamiary. Czego skutkiem wtedy jest umyślne pozbawienie kogoś życia. To jest morderstwo.
Tylko żeby ktoś zaraz mi nie zarzucił, że ja tu usprawiedliwiam sprawców/sprawcę bo w żadnym wypadku. Konsekwencje poniesie i to z całą pewnością. Odpowie za swoje czyny... Druga sprawa, że w świetle naszego prawa pomimo tego, że świadomie sprawca przekroczył dozwoloną prędkość nie popełnił umyślnego spowodowania śmierci tych dwóch osób. Mogę się mylić, ponieważ prawnikiem nie jestem ,ale trochę poczytałam różnych źródeł i interpretacji artykułów KK odnoszących się do tej sytuacji.
To on/oni będą do końca życia żyli ze świadomością tego co zrobili... Ich rodzina... Rodzina ofiar, które zginęły... Zastanówcie się co wy piszecie. Jesteśmy i żyjemy w demokratycznym kraju gdzie jest wolność słowa, ale i za słowa ponosi się odpowiedzialność. A te w internecie są jak pisane wiecznym piórem.
Wczorajsza tragedia powinna KAŻDEMU dać do myślenia.
Pozdrawiam osoby, które mają rozsądne podejście do sytuacji.


Debil zapierdalal wiec UMYSLNIE narazal innych uczestnikow ruchu. Nie ma na to tlumaczenia. Zasluguje na najwyzszy wymiar kary.
 
 
+3 #37 wątpiąca 2018-10-28 18:43
Cytat:
To on/oni będą do końca życia żyli ze świadomością tego co zrobili...
Problem w tym, że wątpliwym jest, by tak było. Bo jeśli ktoś ma za nic cudze życie, to dlaczego miałby mieć z tego powodu jakieś wyrzuty sumienia? Bardziej jest prawdopodobne, że po roku czy dwóch odsiadki znów siądzie za kierownicą i będzie pokazywał kolegom z klubu, jaki to z niego gieroj...
 
 
+3 #36 RR 2018-10-28 18:02
Cytuję lila:
Cytuję Pablojapa:
Pewnie dostanie zawiasy debil

Może i tak, ale całe życie będzie już żył ze świadomością, że pozbawił 2 osoby życia. To nie jest lekki los....Nie chciałabym być w jego skórze. A rodzinom bardzo współczuję, także tego kierowcy.

KOGO TO OBCHODZI KOMU TY WSPÓŁCZUJESZ. TU WSPÓŁCZUCIE NALEŻY SIE TYLKO RODZINIE ZMARŁYCH. A NIE KIEROWCY KTORY DOSTANIE WYROK W ZAWIESZENIU BARANIE. ŚMIECIU TO NIE JEST LEKKI LOS. TO NIE JEST LEKKI LOS JAK STRACISZ RODZICOW W TAKIM WYPADKU TY KURWA GŁĄBIE. TRAGEDIA TO TWOJ KOMENTARZ ...
 
 
0 #35 Jsiss 2018-10-28 16:54
Sprawca był raczej ten który uciekł
 
 
+5 #34 ... 2018-10-28 13:35
Znaleźli się obrońcy,przekro czył prędkość świadomie wiec powinien się liczyć z konsekwencji które mogą zaistnieć a skoro ktoś stamtąd jeszcze uciekł to najprawdopodobn iej był również osoba która się ściga a jeśli nie to ucieczka z miejsca zdarzenia i brak pomocy poszkodowanym(n iestety nie żyją) w świetle prawa jest przestępstwem(w koncu uczą nas o tym na p.j.)a prawda jest ze na grupie jeleniogórskiej są wpisy które świadczą o tym ze lubią się ścigać,Nawet jeśli to żadna osoba z nich to jednak takie posty i takie opisy sprawiają ze całe skupienie spada na nich i to jest logiczne,zaczyn asz od najprostszej opcji i szukasz dalej,moza tutaj tez mocno odczuć ze znajdują się obrońcy tej ze grupy podejrzewam ze prowadzący tym wszystkim piszą tutaj komentarze żeby się wybielić i wybronić od wszystkiego,no i racja każdy tak zrobiłby,nikt się do niczego nie przyzna,ale nie zmienia to faktu ze większość tutaj zachowuje się jak typowe polskie cebulowe nasienie,ludzie doszło do tragedi,zginęli rodzice czyjegoś dziecka,nie nam oceniać czy to był ich wina ze weszli nie uważając na jezdnie czy wina kierowcy ale proszę was,ciało poćwiartowane napewno nie było przy prędkości przepisowej,cze kamy na wyrok i dalszy rozwój sytuacji
 
 
-2 #33 lila 2018-10-28 13:28
Cytuję Pablojapa:
Pewnie dostanie zawiasy debil

Może i tak, ale całe życie będzie już żył ze świadomością, że pozbawił 2 osoby życia. To nie jest lekki los....Nie chciałabym być w jego skórze. A rodzinom bardzo współczuję, także tego kierowcy.
 
 
-5 #32 AZ95 2018-10-28 12:45
NIE SĄDŹCIE ABYŚCIE SAMI NIE BYLI SĄDZENI! ...
masz na tyle pewności siebie, aby kogoś oczerniać i nadawać mu etykietę MORDERCY?! Skąd możesz wiedzieć czy np.: Tobie nie przydarzy się kiedyś podobna sytuacja? Nawet o 10km/h więcej 20, lub 30 może zabić ... potrącisz kogoś kto przykładowo będzie miał problemy z sercem, dostanie zawału i również może ponieść śmierć na miejscu... Sytuacji, spekulacji może być setki jak nie tysiące. (po za tym nawet oczernianie, szykanowanie, a nawet i gorzenie kogoś może być karane...) Morderca to osoba, która planuje, a potem skutecznie wdraża swoje zamiary. Czego skutkiem wtedy jest umyślne pozbawienie kogoś życia. To jest morderstwo.
Tylko żeby ktoś zaraz mi nie zarzucił, że ja tu usprawiedliwiam sprawców/sprawc ę bo w żadnym wypadku. Konsekwencje poniesie i to z całą pewnością. Odpowie za swoje czyny... Druga sprawa, że w świetle naszego prawa pomimo tego, że świadomie sprawca przekroczył dozwoloną prędkość nie popełnił umyślnego spowodowania śmierci tych dwóch osób. Mogę się mylić, ponieważ prawnikiem nie jestem ,ale trochę poczytałam różnych źródeł i interpretacji artykułów KK odnoszących się do tej sytuacji.
To on/oni będą do końca życia żyli ze świadomością tego co zrobili... Ich rodzina... Rodzina ofiar, które zginęły... Zastanówcie się co wy piszecie. Jesteśmy i żyjemy w demokratycznym kraju gdzie jest wolność słowa, ale i za słowa ponosi się odpowiedzialnoś ć. A te w internecie są jak pisane wiecznym piórem.
Wczorajsza tragedia powinna KAŻDEMU dać do myślenia.
Pozdrawiam osoby, które mają rozsądne podejście do sytuacji.
 
 
+3 #31 Hahaha 2018-10-28 12:18
Drive club brawo,czytając to co piszecie na swojej grupie wszystko się potwierdza,to już nie pasja,to styl życia gwiazdora,i racja szybko usuwajcie posty o spotach nocnych w których będziecie robić hałas,bo screeny będą lecieć i was udupia,żal na skale krajowa,pełna pogarda na drodze dla was,ciekawe jak się wybronicie i kogo bedziecie obwiniać,czy może znowu ktoś będzie mieszał między ludźmi? Przecież macie tam takiego detektywa co to lubi monitorować wszystkie rozmowy a później rozsyłan po ludziach,no a teraz na cudzej krzywdzie macie rozgłos brawo brawo brawo
 
 
+3 #30 Pablojapa 2018-10-28 11:56
Pewnie dostanie zawiasy debil
 
 
+5 #29 Mireka 2018-10-28 11:12
Kaśka,zgadzam się,ale chodziło mi o to,że jest coś takiego jak zasada ograniczonego zaufania i zdrowy rozsądek warto zobaczyć co się dzieje na drodze zanim sie wejdzie,bo np. ktoś mógł zasłabną za kierownicą albo miał awarie hamulców.Powtar zam w żaden sposób nie bronię sprawców tylko też jestem zarówno kierowcom jak i pieszym i ja bym nie wszedł na pasy widząc rozpędzone auto,no chyba,że mi się żyć odechciało
 
 
-3 #28 Kaśka 2018-10-28 10:58
Cytuję Mireka:
Uważam,że małolaty muszą ponieść karę za swoją głupotę i bezmyślność,ale jednocześnie zastanawiam się jak dorośli ludzie widząc niebezpieczeństwo mogli wejść na pasy,przecież musieli widzieć i słyszeć wariatów,nawet jeśli chciałbym popełnić samobójstwo to miałbym opory.Ale to tylko moja opinia i nie bronię kierowców tylko się zastanawiam co w tamtym momencie myśleli przechodnie.
Dorośli przechodzili prawidłowo jak można przeczytać w artykule.
 
 
0 #27 Pati 2018-10-28 10:55
Cytuję Ktos:
Przepraszam ale czy tylko ja widze ze napisali najpierw samochod marki seata nastepnie ze byl mierowca golfa ??


Były dwa auta jak widać na zdjęciu. SEAT spowodował wypadek. A Golf jechał za nim chyba :)
 
 
+4 #26 nick 2018-10-28 10:53
podać imiona i nazwiska tej gimmbazy
 
 
+2 #25 Mireka 2018-10-28 10:49
Uważam,że małolaty muszą ponieść karę za swoją głupotę i bezmyślność,ale jednocześnie zastanawiam się jak dorośli ludzie widząc niebezpieczeńst wo mogli wejść na pasy,przecież musieli widzieć i słyszeć wariatów,nawet jeśli chciałbym popełnić samobójstwo to miałbym opory.Ale to tylko moja opinia i nie bronię kierowców tylko się zastanawiam co w tamtym momencie myśleli przechodnie.
 
 
+4 #24 HJj 2018-10-28 10:31
Gówniarze naoglądali się Szybkich i wściekłych, zapisali do "Drive clubu" i jak inni członkowie klubu robili sobie kolejne wyścigi ulicami miasta
 
 
-14 #23 Yyt 2018-10-28 10:23
Jak ktos moze napisac że na normalna osobe nie wyroscie no sorry ludzie skad o tym mozecie wiedziec potracil zabil ale bedzie mial nauczke na cale zycie zeby nie jechac szybko o ile wogole bedzie mogl zrobic prawo jazdy tak jedziecie po nim ze masakra tak zawinil ale wescie sie opanujcie ludzie nie trzeba szybko jechac zeby stala sie tragedia
 
 
-12 #22 Yyt 2018-10-28 10:23
Jak ktos moze napisac że na normalna osobe nie wyroscie no sorry ludzie skad o tym mozecie wiedziec potracil zabil ale bedzie mial nauczke na cale zycie zeby nie jechac szybko o ile wogole bedzie mogl zrobic prawo jazdy tak jedziecie po nim ze masakra tak zawinil ale wescie sie opanujcie ludzie nie trzeba szybko jechac zeby stala sie tragedia
 
 
-2 #21 Ktos 2018-10-28 10:18
Przepraszam ale czy tylko ja widze ze napisali najpierw samochod marki seata nastepnie ze byl mierowca golfa ??
 
 
+6 #20 tasks 2018-10-28 10:18
Sznur + gałąź dla takich gnojów.
Nie ma nadziei dla społeczeństwa, że taki gnój wyrośnie na coś normalnego.
Nic już z niego nie będzie, bo to bezmózg.
I są takie bezmózgi, nawet w naszym mieście, co po pierwszym zabiciu pierwszego, zabijają dalej.Choćby Nowiny o tym pisały.
I drogowi zabójcy cieszą się wolnością.
Powinna być eliminacja takich typów, bezwarunkowa.
 
 
0 #19 Szok 2018-10-28 09:49
Teraz tylko czekać na night riders i strzelać po ryjach tych co się popisują,walisz swojego trupa do odcinki na drodze? Dostaniesz po nogach sztachetą żebyś się nauczył,wypad gnoje na pole się bawić bo droga publiczna jest od przemieszczania się z pkt a do b a nie po żeby jakas małolata rozchyla nogi bo ty vin dieslu zapiales 2 bieg do odcinki
 
 
0 #18 Ona 1 2018-10-28 09:10
Cytuję T:
Cytuję Widz:
Ścigali się gnoje. Ta wielka tragedia miała miejsce koło godziny 23:15. Głębokie wyrazy współczucia dla bliskich i rodziny ofiar.

A niby skond masz takie info? W dupie byłeś i gowno widziałeś....

T jeżeli nie masz nic sensownego do powiedzenia i wszedłeś tu tylko po to, żeby kogoś poobrażać to idź trollić gdzie indziej, sa tematy bardziej do tego odpowiednie
 
 
-5 #17 Ona 1 2018-10-28 09:01
Niebo dziś płacze nad ta tragedia, której na pewno szło uniknąć. Czy sprawca był pijany? Pod wpływem narkotyków? Czy po prostu zwykła głupota kolejnego małolata? Zabił i nie ma na to wytłumaczenia. Niestety muszę przyznać racje także ShiSha i Trzy Kropki, ze przechodnie często wchodzą na pasy nie patrząc co się dzieje wokół, a nawet jak widza szybko nadjeżdżające auto to myślą, a raczej nie myślą, ze kierowca może po prostu nie wyhamować, tak jakby zebra miała ich uchronić od wszystkiego.
 
 
+4 #16 Beata 2018-10-28 08:58
Za małe kary są za zabicie pieszych dlatego kierujący nie boją się i czy to noc czy dzień bardzo szybko jeżdżą. Sąd w Jeleniej Górze bardzo wydaje bardzo niskie wyroki za zabicie pieszych przez kierowców. Mamy przykład osobnika który zabił na przejściu kobietę później mężczyznę na motorku i chodzi wolno.Sąd w Jeleniej Górze dziwne i niesprawiedliwe wydaje wyroki. Jak mamy wierzyć że sprawiedliwość zwycięży.
 
 
-4 #15 T 2018-10-28 08:49
Cytuję Widz:
Ścigali się gnoje. Ta wielka tragedia miała miejsce koło godziny 23:15. Głębokie wyrazy współczucia dla bliskich i rodziny ofiar.

A niby skond masz takie info? W dupie byłeś i gowno widziałeś....
 
 
+2 #14 dex 2018-10-28 08:44
Cytuję Trzy kropki:
Kara śmierci karą śmierci. Jestem za ... oczywiście .. Ale ja tam na przejście nie wchodzę gdy widzę ryzyko ... wiele razy przechodnie po prostu idą... obojętnie z haka prędkością kierowca nie jedzue oni myślą że są nieśmiertelni... kierowcy zaś też nierozwazni ... Ale k 23 nie na ruchu duzego ... ciężko jest mi to sobie wyobrazić... I daj hak do kierowców jak i do pieszych... apeluję o rozwagę. Życie jest jedno

Masz rację, ale za karą śmierci nie jestem. Straszne zdarzenie. Niestety winna brawura i głupota, a nie celowy zamiar. Mimo wszystko trzeba to też wziąć pod uwagę. Wyrazy współczucia dla bliskich.
 
 
+4 #13 Trzy kropki 2018-10-28 08:36
Kara śmierci karą śmierci. Jestem za ... oczywiście .. Ale ja tam na przejście nie wchodzę gdy widzę ryzyko ... wiele razy przechodnie po prostu idą... obojętnie z haka prędkością kierowca nie jedzue oni myślą że są nieśmiertelni.. . kierowcy zaś też nierozwazni ... Ale k 23 nie na ruchu duzego ... ciężko jest mi to sobie wyobrazić... I daj hak do kierowców jak i do pieszych... apeluję o rozwagę. Życie jest jedno
 
 
+1 #12 ewaW 2018-10-28 08:32
Wyrazy współczucia dla rodziny. Dzień Wszystkich Świętych będzie dla nich na pewno strasznym wspomnieniem, Taka tragedia! Współczuję też służbą, które uczestniczyły w tym zdarzeniu.... Szkoda mi też rodziny tego kierowcy .....
 
 
-12 #11 Widz1 2018-10-28 08:25
Ty Widz gnoju a Ty sie ścigałeś z nimi? Czy telewizji za duzo ogladasz?
 
 
+10 #10 Widz 2018-10-28 08:15
Ścigali się gnoje. Ta wielka tragedia miała miejsce koło godziny 23:15. Głębokie wyrazy współczucia dla bliskich i rodziny ofiar.
 
 
-3 #9 Shi.Sha 2018-10-28 07:36
Nie tłumacze mordercy i nie wiem tez dokładnie jaki był przebieg zdarzenia, ale nie wierze, ze przechodząc prawidłowo przez pasy nie usłyszeli ani nie zauważyli, ze zbliża się jakiś debil, tym bardziej jeżeli jechał z bardzo duża prędkością. Mieszkam w okolicy i znam te drogę, często były tam potrącenia , jeszcze w niższym odcinku Jana Pawła, zanim zrobili przejście dla pieszych, bo każdy przechodził "na dziko". Samej zdarza mi się pozna pora wyskoczyć po coś właśnie tam na stacje i zawsze bardzo uważam na pasach, rozglądam się, bo dobrze wiem jak na tej drodze szarżują, szczególnie właśnie w noce weekendowe. Bardzo przykre, gówniarz przez głupotę zniszczył życie rodzinom zabitych i sobie; oby nie wyszedł tylko z puchy po paru latach za dobre sprawowanie, bo w dzisiejszych czasach niestety kary są banalne :/
 
 
+8 #8 Gość 2018-10-28 07:27
Kolejny młody tuman bez mózgu!!!
 
 
0 #7 Tiger 2018-10-28 02:27
Młody pewnie auto od rodziców wzioł na sobotnia impreze by zaszpanowac.
Chciał pokazac jaki to on jest zajebisty mistrz prostej bez muzgu.
Gdy faktycznie były jeszcze 2 auta to monitoring ich nagrał.
Powinni odrazu pozbyc sie wprawnień bo i oni mogli to zrobic .
 
 
-45 #6 Anime4life 2018-10-28 02:06
Ty no nie wiem, ale powiem tak jest godzina 2:05 a ja dowiaduje się że taka impreza mnie ominęła na alejce watykańczyka XDDDDDDD
 

Komentarze są teraz zamknięte dla tego wpisu.

Znajdż nas na Facebooku

Szukasz FOTOGRAFA ?

IMG 20191021 002824

Tematy Pokrewne

 

Google+